Posted on

o tym że mamy jesień nie trzeba nikomu przypominać …idzie zima i nie ma na to rady.

Już teraz zabrałam się za przegląd jesienno-zimowych ubranek mojego synka, wiem, że to troszkę za wcześnie ale wolę mieć wgląd w to co trzeba jeszcze nabyć i rozplanować to z głową.

Poprzednią zimę Oluś miał bardziej komfortowe warunki gdyż podróżował w gondoli, która była ze wszystkich stron obudowana, pod stertą kocyków i okrywą gondoli było mu cieplutko. Miał super kombinezon-śpiworek ale w tym roku się już w niego nie zmieści.

Po przeglądzie ubranek doszłam do wniosku, że zakup kombinezonu raczej nie będzie konieczny ( mam z darów od znajomych dwa lżejsze ortalionowe trochę za duże ale damy radę ). A po naszej ostatniej wizycie w Smyku stan posiadania zwiększył się nam o kurtkę na zimną jesień i lżejszą zimę ( za całe 30 zł …ten outlet w Annopolu jest rewelacyjny)

Gorzej sprawa miała się z wózkiem i przygotowaniem naszej spacerówki  (obu spacerówek) na nadchodzącą porę roku. O ile w Bebecarze mamy osłonkę na nóżki to w M&P już nie. Rozpoczęłam więc polowanie na okazje 🙂 Witaj Allegro 🙂 Witaj karto kredytowa …

No i znalazłam :)) takie cudo:

Obrazek

ten śliczny komplecik w skład którego wchodzą : śpiworek jesienno-zimowy, torba (o tyle fajna że lekko usztywniana więc spokojnie nada się na laptopa), folia przeciwdeszczowa ( do Arii ale na moją spacerówkę M&P też pasuje) i przewijak. Całość łącznie z przesyłką wyniosła mnie 110 zł więc uważam że to całkiem niezły zakup. 

Śpiworek idealnie pasuje do Bebecara nawet kolorystycznie się nie gryzą 🙂 

Jesteśmy przygotowani na chłody …oby szybko nie nadeszły …

Śpiwór już testowaliśmy, no może nie do końca śpiwór ale jego spodnią część jako materacyk i jest jeden problem Olek się trochę ześlizguje z tego cuda …ech …będziemy musieli jakoś temu zaradzić

Jedna odpowiedź »

  1. Czekałam, czekałam i się doczekałam kolejnego wpisu:) zazdroszczę outletu. Ja polowanie na śpiworek robię w komisie:)

  2. Trochę mamy zamieszanie z moim powrotem do pracy… szkoda gadać ani mi dobrze w pracy ani w domu

Dodaj komentarz